Tuesday, April 7, 2009

pengedar amway aktif!!!

Assalamualaikum.............

Berkesempatan saya disini untuk berkongsi sesuatu yang hebat, bukan setakat hebat tapi hebat yang luar biasa.. kepada mereka diluar sana yang tidak pernah memberi ruang kepada MLM.. kali ini berilah sedikit ruang untuk membaca perkongsian saya ini.
saya memang kaki biz...... tapi coventional biz..... tidak terpandang walau sebelah mata pada MLM... tapi kini saya sedar belum cuba belum tau apa kehebatan sesuatu perkara itu...
bermula dari bawah, belajar meniru gaya up line yang hanya berasal daripada seorang posmen, kini saya boleh dikatakan salah seorang MLM yang agak berjaya... kejayaan saya bukan setakat disini, ini baru permulaan, masih jauh lagi perjalanan kejayaan saya...... masih ramai bangsa sendiri yang perlu saya bantu untuk menjadi seperti saya....
hanya berpegang kepada hendak seribu daya.. saya terus melangkah walau pelbagai halangan dan rintangan, dicemuh, dicaci, dihina, bermacam2 lagi halangan... tapi saya tahu.. jika saya tidak merubah hidup saya, selamanya saya ditakuk lama..
kini saya mampu hidup dengan mewah, beli apa sahaja... Amway merubah hidup saya menjadi lebih baik.. apa yang saya nak, kini semua saya dapat, keluarga yang bahagia, sihat, cerdas, suami yang penyayang, menghargai kita, pendapatan yang lumayan yang boleh diwarisi.. dan kini sedang menunggu travel kami yang pertama yang dibiayai sepenuhnya oleh amway.. suami isteri, ibarat honeymoon kali kedua..
saya sangat berterima kasih kepada upline saya yang tidak putus2 memberi ilmu dan sentiasa membakar semangat kami, dan yang penting mereka memberi peluang kepada kami dan tidak jemu mencari kami.. kepada leaders yang lain tidak kami lupakan... rasa2nya dah macam dalam satu keluarga... keluarga yang besar,...
dimana ada kemahuan di situ ada jalan.... insyaAllah kami akan terus kehadapan tanpa toleh kebelakang lagi... dan kami akan kepuncak kejayaan...
kalian yang berminat untuk mengetahui bertapa hebatnya biz ini... untuk mengetahui rahsia2 kejayaan, dan macammana meningkt dengan cepat... hubungi kami.. kami memang hanya membuat part time, tapi serius.. untuk mengubah masa depan kami. sesiapa nak join hawaii club.. cepat2 hubungi kami...
pengedar amway..

No comments:

Post a Comment